Jag har hellre vitaminbrist!

Jag har mått för jäkligt den senaste veckan och jag tror inte att det beror på järnbrist eller liknande längre....
I allafall inte enbart.
Nä, det är väl all den här jäkla ångesten som sitter där och gör mig så jäkla spänd och ond i hela kroppen att jag blir helt slut, yr och skakis...
Mmm...att jag pressar i hop tänderna som satan och drömmer mardrömmarm om nätterna gör ju liksom inte att dagarna blir mindre avspända =/
F-n!!!
Jag har hellre vilken jäkla vitaminbrist som helst än den här omöjliga skiten av ångest och spänningar hela tiden.
Det tar ju liksom tusen år att må bättre psykiskt och det än att fixa en vitaminbrist!

Jag ringde förresten vårdcentralen, sköterskan jag fick prata med tyckte att jag skulle köra en kur till med Blutsaften eftersom jag hade mått bättre av den....även om jag bokade en läkartid och tog prover menade hon att värdena inte gick upp så jäkla mycket att det inte skulle märkas ändå...

Well...nu kör jag klart den här nya kuren med Blutsaft och försöker göra så mycket avslappningsövningar och liknande som möjligt....
Sen om det blir likadant igen ett tag efter kuren så bokar jag en läkartid!

Nina Hemmingsson är bäst som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0