Hjälp!

Jag hatar min krångliga hy nu.
Vet inte vad jag ska göra åt den..
Blir så förbannat frustrerad på den!
Hittar ingen rengöring som rengör ordentligt utan att irritera eller torkar ut.
Bara sådana som rengör milt men i stället ger mig finnar för att de rengör för dåligt...
Någon ansiktskräm som funkar bra hittar jag inte heller.
Även fast jag prövat Estelle & Thilds oparfymerade kräm nu, så reagerar jag på den med brännande känsla i ansiktet hela dagen =(
Är nog Aloe Veran i den tyvärr...
F-n vad det ska vara svårt att hitta bra produkter när man har superkänslig hud!!!
Jag vill ha en ekologisk naturkosmetisk ansiktskräm som är helt fri i från alkohol, Aloe Vera och eteriska oljor...hur svårt kan det vara att hitta en sådan egentligen?!?
Jättesvårt med min erarenhet i allafall!
Nu ska jag testa att rengöra ansiktet med mixade havregryn som blandas i hop med vatten till en gröt och sedan används som ansiktsrengöring.
Milt i allafall, men jag måste ju ha en sil framför mig när jag sköljer om jag ska undvika stopp i avloppet jämt typ.
Tips på ansiktskräm mottages GÄRNA!



Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Den föds i November (ska ha en pojk så får hoppas att de inte bara blir tikar :P) sen får han komma hem i januari :D Ska bli så roligt, längtar ihjäl mig ;P Dom är ganska ovanliga, kommer från Afrika ursprungligen, jätte fina iallfall :) / Sofia

2009-10-08 @ 18:46:59
URL: http://somnaaldrignykter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0