Varför kliva ur sängen?!?


I dag kom jag inte upp ur sängen förrän vid 11 (gamla tiden 12 ju!)
Vaknade flera timmar tidigare men kom inte upp ändå.
Låg bara och grubbla en massa och tyckte att jag ändå inte hade någon anledning att gå upp.
Förutom att jag blir stressad av att gå upp sent, allt känns värre då och mattider och sådant som jag behöver hålla relativt bra blir helt upfuckat också.
Hmmm...
Jag har i allafall brytit tristessen i dag en aning med att göra något jag inte har gjort på länge nu.
Jag ringde Assar och så åkte vi i väg och traskade runt på stora Skogskyrkogården.
Finfina älsklingsstället vilken årstid eller tid på dygnet som helst (ok, jag har visserligen inte varit där senare än ca 23-tiden...)
Snart är det ju Alla helgona, då är det ju såååå otroligt vackert och mysigt där med alla ljus att man bara inte får missa att gå dit om man bor i Stockholm!
Gå dit då!!!
Efter det har jag känt mig himla trött i både kropp och knopp....har ju jäkligt ont/stel i nacken också.
Känns mest som en väntan på att få gå och lägga mig igen....måste stå ut tills dess först bara...
Ska ju i allafall glo på Dr House sen, det är ju i allafall inte helt fel.

I morgon är det möte med min terapeut och min psykkontakt, ett möte som vi har försökt få till i ett år!!!
Borde ha skett för länge sedan egentligen.....
Har ju ändå gått hos min nuvarande terapeut i över tre år.
Well, vi ska i allafall försöka komma fram till något bra sätt att jobba på...
Så att mina träffar med min psykkontakt följer samma spår och plan som det jag och min terapeut håller på med....
Eller något sådant?!?
Det jag mest är rädd för att vi bara ska sitta där och babbla som tusan i morgon och sedan bara gå där i från utan att vi har kommit fram till någonting över huvudtaget.
Att babbla är väl inget svårt, att verkligen komma på lösningar till problem är en hel annan sak.
Jag har för läääääänge sen tröttnat på babbel utan att någonting faktiskt händer.
Enbart babbel funkar ju för vissa, men tyvärr inte för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0