Kristen dansbandsreggie?!?

Varning på stan
Jag mår illa
4 sekunder
Iq......
....
..
Det vaknade jag till i morse...
Ja, Magnus Uggla på hööög volym av min granne.
Det var helt ok faktiskt...
Uggla är ingen storfavorit och låten "Jag mår illa" och "4 sekunder" är jag rätt less på, men det finns ju andra bättre och inte lika sönderspelade låtar så =)

Nu har jag försökt lyssna på Evanescence ett tag men det går inte så bra för grannen spelar någon svensk reggie som i bland låter som kristen dansbandsreggie ;)
Nä, det måste väl vara min tolkning?!?
För inte finns det något svenskt band som gör dansbandsreggie?!?

Psykmötet gick väl typ....
Jobbigt var det absolut, men det kunde ha varit värre.
Jag vet ju i allafall att de är på min sida och så..
Babbel babbel blev det absolut men förhoppningsvis leder det till något...
Hoppas jag verkligen..... 

Nä....jag har väl egentligen inte så mycket att skriva....
eller ja...jo, men har ingen lust eller ork och nästan allt jag skriver är bara negativt depressing ångestsnack som vem då vill höra på liksom?!?

Avslutar med en bild på fina Amy Lee från Evanescence nu!
Blir så sugen på att färga håret svart igen...läääääänge sen nu...
Eller blont?!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0