Såå vacker!


Det enda som lämnat starka avtryck kvar i från lördagens Eurovision song contest hos mig är Estlands vackra sångerska Rändajad (för vad jag har förstått heter hon visst så?!?)
Korpsvart långt blankt hår, kritvit hy....älvlik, docklik, sagolika varelse....ohh...stunning!
Skulle verkligen vilja se ut som henne....kanske färgar jag mitt hår svart igen efter detta?!?


Var nästan tio år sen jag hade svart hår nu....första gången jag färgade håret svart var faktiskt på grund av att jag tyckte att Brett Anderson i Suede var så snygg i sitt svarta hår när han hade lång lugg....
Särskilt i videon där han åker rulltrappa kommer jag i håg....vilken låt var det??
Nån som vet?


well....nu ska jag traska ut och köpa en mascara i från det svenska naturkosmetiska märket Dermanord hade jag tänkt mig!
En liten rescension blir det nog om den sen, min första naturkosmetiska mascara faktiskt!
Blir spännande att se hur den är!

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Carisma95

Ja, visst var Estlands sångerska vacker! :-)

2009-05-23 @ 13:20:41
URL: http://vastragotaland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0