Parasollhjälp!


Parasoll, min nya tanke.....

Ett parasoll som man går runt med så som man gör med paraply ni vet!
Var sjutton hittar man ett sådant egentligen??? Någon som vet?
Jag har sökt runt på nätet, men det enda jag har hittat är solparasoll som bara är för syns skull och är gjorda av spets, d.v.s inte skyddar mot solen =/
Jag skulle behöva ett parasoll i väldigt tät väv/tjockt tyg som verkligen inte gör att solens strålar nästlar sig ner till mig och jäklas med min superkänsliga hy.

I värsta fall måste jag sno i hop ett eget av ett gammalt paraply eller något, men det är nog inte helt lätt att få till det bra och snyggt när man aldrig har gjort något liknande förut.
Har ett väldigt fint paraply från H&M som jag köpte förra året och även tänkte ha som solparasoll, men  tyvärr skyddar det inte tillräckligt =/

Nä, nu ska jag traska i väg till Åhlen´s och köpa Fejkblommor att ha på balkongen, syrran tipsade mig om att de ha några som såg jätteäkta ut, några hon sett hos en kompis...hon trodde till och med att de var äkta först.

Ha en så trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0