Dålig början på året


Det nya året började med
förkylning, mage a´ la magsjuk typ, inflammation i näspiercingen, två fina skärsår i fingrarna ....
Ja helt enkelt en massa dåliga grejer som jag ju är bra på att fästa stor uppmärksamhet vid =/

Så nu måste jag komma på något bra för att inte allt det dåliga ska göra att jag drunknar totalt i det.
Here we go...

Bra grejer

Träffade Assars kompis som hastigast när han lämnade videoband på nyår, hon verkade himla söt och trevlig, Assar sa senare att hon hade tyckt det samma om mig och gärna ville träffa mig igen.

♥ Jag får kolla in en av grannarna flyga som en vante efter sina vilda coola Norska skogskatt varje morgon när de är ute och springer.....eller ja, katten får riktiga springryck och gubben släpas nästan chockad efter ;)


Hmm....ja, så bra gick det att komma på bra grejer....hade ju tänkt att det skulle bli lite mer, men icke för det blev  för ansträngande.....

Well, blir väl att stanna inne större delen av dagen och glo på film, ta itu med mina äckligt spruckna hälar, försöka kurera förkylningen genom att gurgla saltvatten, ta echinacea o.s.v...
Orkar jag går jag ut en liten vända för att inte behöva klättra för mycket på väggarna här inne....

Hoppas att ni mår bra där ute och får en bra fortsättning på året!
Det önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Catarina

hahahaha ser kattjoggingen framför mig :D

2009-01-03 @ 23:45:47
URL: http://batmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0