Tulpaner till mig själv

Allting har bara gått nerför det här nya året, snart känner jag mig lägre en marken om det ska fortsätta så här =)
Blir ju visserligen alltid mera nedstämd när jag har varit sjuk, så förhoppningsvis känns det lite mindre vidrigt om ett tag?!?
Fast ledan, meningslösheten, oron, ångesten, tomheten, känslokaoset m.m är ju alltid mina följeslagare =/
Hur mycket jag än har försökt få bort dessa känslor, så har det inte gått....inte ens genom att försöka acceptera dem...
I dag har jag i allafall köpt mig en tröstande bukett tulpaner, får man inga av någon annan så får man ju ge dem till sig själv....vilket jag gör ca en gång om året....(snåltänkandet i mig har gjort att det inte blivit oftare..)


Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Det enda som du behöver acceptera är faktum att du är du och tycka om det,resten löser sig av sig självt,.så var du eftersom du varken kan eller bör vara nå´n annan och strunta din alter ego som försöker dra dig ner till skiten. Ha det bra.

2009-01-23 @ 22:45:46
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0