Mamma, pappa jag har tråkigt!


Usch fy usch vad det är tråkigt att vara sjuk!!
I dag är det dessutom 10 minus ute, vågar mig inte ens ut på en tur till affären då ju.
Bara vara inne inne inne gör mig ju galen!!
Skratta skratta skratta vill jag.....behöver jag....men åt vad ska jag skratta?!?
Får väl kolla lite på Seinfeld fast jag redan har sett alla avsnitt en massa gånger, inte lika kul då ju, behöver ju låta dem ligga ett tag så att  de inte blir uttjatade.
Hmm....
Tam ta dam......känner mig som en uttråkad unge som säger:
- Mamma, pappa jag har tråkigt, vad ska jag göra......säg vad ska jag göra! Mamma, pappa!!!
Kan någon vara min mamma eller pappa och tipsa mig om något kanske?!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0