Lägga ner eller inte?

Hmm....hmmm....vet inte hur jag ska göra?!?
Kanske ska jag lägga ner bloggandet?!
Känns inte som att jag har så mycket att komma med som det är nu.
Inte för att jag inte har ord nog och grejer att kunna skriva om, men där emot är det inte alltid så lätt att veta hur mycket jag kan lämna ut om mig själv och fortfarande förbli anonym..
Lätt att det blir oanonymt tråkigt liksom....

Sen är det orken, orkar inte särskilt bra oftast.

Lusten?!? Vet inte om jag har lust?!?

En ändring av bloggen kanske?!?

Vet inte riktigt hur jag ska ändra den i såfall?!?

Någon som har något bra tips kanske?!?



Kommentarer
Postat av: Cia

Du återkommer till det här ibland. Kanske lägga ned den här bloggen och starta en ny någon annanstans, med en annan inriktning?



(men glöm inte att ge mig adressen dit. ;) )

2009-01-31 @ 00:14:53
URL: http://blogg.passagen.se/inte-alls-ironisk/
Postat av: Brandon Lee

Det är ju så med bloggandet,upp och ner,jag funderar rätt så ofta att släcka ner,.men sen kommer lusten tillbaks plus att folk ber en att inte lägga av,.bloggandet är ju som ens liv i miniformat,förr eller senare tar det slut. Jag tycker att man ska bara skriva om man känner för det, den dagen jag inte längre känner för det yrkesmässiga skrivandet, då lägger jag av. Ha det bra.

2009-02-08 @ 17:49:52
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror inte risken är så stor att någon skulle hitta din blogg och veta vem du var om de inte vet var den finns. Fast man vet ju aldrig såklart. Hoppas du iallfall inte slutar skriva, jag är nyfiken på vad som händer!

2009-02-22 @ 14:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0