Allroundkräm nr 1

Länge sedan jag tipsade om någon bra hudvård och sådant nu.
Here it comes i allafall!


Har en ny favoritcreme som jag tycker funkar till typ allt fast det egentligen "bara" är en handkräm.
Dr Hauschkas handkräm är det! ♥
Det är faktiskt min favorit som ansiktskräm för tillfället, perfekt eftersom den går in i huden på en sekund typ (knappt så man hinner smörja in den ;) och inte ger någon glansig yta alls =)
Ett plus för att den kostar under hundringen vilket ju inte många bra ansiktskremer gör,.
Dr Hauschkas ansiktskremer kostar annars nästan 200 och är enligt mig inget att ha efter att ha provat både den ena och den andra + andra av deras produkter som jag inte gillade alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0