Snart vågar jag gå på bio

I en vecka har jag varit sjuk efter svininfluensavaccineringen nu =/
Men i dag är den första dagen jag inte känner mig jäkligt trött, har dunkande huvudvärk, allmänn sjukdomskänsla eller har himla trög tankeförmåga....

Nästa vecka har jag tänkt mig att gå på Twilight New moon, då är jag skyddad mot svininfluensan i allafall....
Har inte vela gå på bio där chansen är väldigt stor att bli smittad....kan ju visserligen bli smittad av förkylningar och så...men men....
Åh Twilight snart!! ♥♥♥


I kväll blir det Idol så klart, final ju!
Erik är absolut en värdig vinnare förutom Tove då, men hon är ju redan ute =/
Calle, nej han är inte en värdig vinnare, han är för trist enligt mig, ingen starquality där tyvärr.
Han sjunger bra visserligen....men kan inte röra sig på scen alls....

Nu hoppas jag på snö, det snöa ju lite för si så där en timma sen...
Mer sådant, då går jag ut och pölsar som ett litet barn i snön =)

Ha en skön kväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0