Ord som saknas



NEJ NEJ NEJ!
Vet inte!
kanske
Ha!

Ja, jo det är så att jag måste säga mer nej, men även vet inte och kanske....
Det sjuka är fatiskt att vet inte och kanske knappt existerar i min vokabulär.
De orden känns nästan overkliga, som främmande ord för mig...
Det är så mycket som är svartvitt i min värld..(mest svart dock)

Well, för att någon gång må bättre så måste jag hitta nyanser där emellan...
Måste ju också lära mig att ha andra lägen än på och av...
Speedad eller matt så att säga.
Lära mig att hushålla med energin...
Ahhh vad allt det här är svårt!

.......................
............
..

Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Du får väl ta "kanske, jag vet inte", och använda den som universalmening under en hel dag,.jag gör så ibland, skitkul och mycket avkopplande. Ha det,XOXO.

2009-12-02 @ 15:18:05
URL: http://thepirateway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0