Leva, inte bara överleva..



Öj vad länge sen det var sedan jag skrev något nu...
Man kanske kan säga att det har varit semesterstängt här ;)
Well....

Semester ja, vadå semester?!?
Så länge man inte kan få semester i från sig själv, så är det ingen semester i mitt fall i allafall =(
Jag hatar verkligen att leva med alla jäkla sjuka, negativa tankar, ångest, all jäkla känslomässiga instanbilitet, meningslöshet, tomhet och alla andra tusenmiljoner skitgrejer som förpester det liv jag inte lever eftersom jag inte får till det.

JAG VILL OCKSÅ LEVA NÅGON GÅNG!!
NÄR ÄR DET MIN TUR?
HALLÅ!!
FÅR JAG OCKSÅ VARA MED?

Det måste finnas ett slut på det här existerandet, varenda jäkla dag som bara ska överlevas, avbockas.....

Fuck it!

Så, vad har jag haft för mig sen sist då?

Ehee....ja inte mycket intressant.

Räknas detta?!?

Sovit

Lallat runt och googlat en massa på internet utan att få ngt särskillt gjort

Vilat

Sett på tv/video

Gått promenader (99% för mig själv)

Lallat runt mestadels utan mening eller mål på stan/butiker


Mmm...det är så här inrutat, meningslöst och skittråkigt det har sett ut de flesta dagarna i flera månader nu (men det är ju sig ganska likt året runt om man bortser i från att träffa Assar ibland, gå till terapeuten, kontaktpersonen och några timmars silversmide per vecka.

Ok, min morsa har varit på besök och så har jag rest och hälsat på min farsa i nästan en vecka....
Men är man som jag....så fucking känslig....och de svåra, speciella och krångliga så det förslår....ja helt enkelt svåra att kommunicera med så innebär det mest att det bara känns svårt på tusen olika sätt.

Mmmmm..... det var det!
Hoppas att ni haft det bättre.....och har det bättre allmänt sett också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0