Skakis

I går kväll var jag riktigt skakis och skraj när jag gick ensam i mörkret över den långa Årstabron och en sträcka i skogen.
Det var i princip öde på hela bron, vilket gjorde det hela ännu läskigare, sedan när jag på håll såg tre killar/män komma gående emot mig  kunde jag bara tänka gruppvåldtäkt och sådant  hemskt =/
Mina ben var verkligen som överkokt spaghetti och min andning när jag kommit hem alldeles flämtande hackig av rädsla.
Så här i efterhand känns det väldigt onödigt att jag utsatte mig för detta bara för att jag glömt Sl-kortet (buss/tunnelbanekort för er som inte vet) hemma och inte hade lust att lägga pengar på en lösbiljett....
Att det dessutom var lördagkväll gjorde ju bara det hela extra korkat av mig =/
Nä, gud vad jag skulle behöva gå någon kurs i självförsvar.....har tänkt göra det länge,men när jag har letat så har jag bara hittat kurser som är helgkurser eller ännu kortare, jag vill gå en "riktig" kurs som är ett antal gånger så att man verkligen lär sig och kommer i håg något efteråt så att man kan ha nytta av det.
Om det är någon som känner till någon sådan här kurs i Stockholm helst inriktad enbart på kvinnor så hojta hemskt gärna till! =)







Kommentarer
Postat av: Kim Von J - Vinn Design!

Tack doris hälskar med ;) haha

2008-09-21 @ 21:00:45
URL: http://kimj.blogg.se/
Postat av: Lakritz

hello =) Japp det är främst för magen! Försöker komma åt grundorsaken och hypnos ska ju tydligen vara allmänt bra mot magproblem. Har inte gått så många gånger än, så jag har svårt att uttala mig om hur det går. Märker ingen förbättring än så länge iaf men Rom byggdes ju inte på en dag =P

2008-09-24 @ 00:27:26
URL: http://lakritz84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0