Åhh! Hi hi....Depeche....



Hihi! Kolla vilken söt gammal bild på killarna i Depeche Mode jag hittade! ♥♥♥
Dave Gahans leende får ialla fall mig att totalsmälta ....


Här då, hur söt kan man vara?!? Visste inte att Dave Gahan har haft näspiercing precis som jag ;)


Lyssnar hur som helst massor på denna samling av Depeche nu:



Veeery veery good!
Får en massa minnen av när jag var liten när jag lyssnar på den eftersom min storebrorsa hela tiden lyssnade på dem vilket särskilt etsade in sig när jag låg i min säng och var sjuk...
konstigt nog är det inget dåligt minne, vilket det ju skulle kunna ha varit med tanke på att jag relaterar vissa låtar till att vara sjuk...
Näpp, känns bara skitbra och nice.
Särskilt när jag hör dessa låtar:  Shake the Disease och Everything counts

Måste gå ut nu, har inte ute på hela dagen, bara tvättat, stressat och haft mig en massa och så gick tiden bara tokfort (?!?)
Ut var det ja, blir knäpp att vara inne....

Trevlig Lördagkväll på er!





Kommentarer
Postat av: lakritz

Ja visst är det gott!! Jag brukar hitta på Ica Maxi ibland... Finns en med hallonsmak där också som jag älskar =) Men testa att göra en själv vettja! =)

2008-09-27 @ 22:46:21
URL: http://lakritz84.blogg.se/
Postat av: Brandon Lee

Jösses då, började de med musik redan då de gick i dagis? Här är det ju rena rama Kinder överaskning,barnbidrag och fjunmustasch,ha,ha,lite skrämmande,tja,nu vet man hur deras ungar kommer att se ut. Ha det fint.

2008-10-03 @ 17:06:41
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0