Äntligen...

Äntligen har jag fått tillbaka min dator virusfri och återställd efter att ha varit utan den i nästan två veckor =)

Vilken lyx det känns som att åter kunna sitta vid min alldeles egna dator.

Min telefon dog förresten strax efter att datorn fuckade ur, så jag var även utan hemtelefon i några dagar innan jag gick upp på vinden hos brorsan och rotade fram en gammal skitig (såg ut som om någon hade lagt telefonens undersida i bajs eller en spya ....Huuuu! ) fyrkantig klumpig och ful kvarleva i från 80-talet som iallafall går att ringa med.


Den här storleken typ, fast mkt fulare!


Well, känner mig rätt låst i skallen nu för att skriva något mer än det här lilla...

Ses en annan dag!
Ha det gott alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0