Äckliga Persbrandt!




Hur kan man tycka att Persbrandt är snygg och sexig,?!?
Ja till och med sveriges sexigaste man som många kvinnor tydligen tycks tycka?!?
Det är mig totalt bortom all förståelse...
Jag har alltid tyckt att han är slemmig och äcklig och hans röst ja den tycker jag är lika äcklig den.
Finns det ingen mer som tycker som jag eller?
Han kanske är en bra skådis där emot, well jag vet inte för jag undviker det mesta med honom...
Fast jag tvingas ju se honom i Oskyldigt dömd som jag trots allt följer...
Ok serie för att vara en svensk kriminalserie som jag annars brukar hoppa över också, gillar utländska bättre.
Den tyska serien Kriminaljouren till exempel ♥
Undrar just när den kommer tillbaka?!? Eller var den slut?!? Minns inte.....



Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Äntligen!!!Äntligen en tjej som inte gillar den här träiga,småfeta skämtfiguren,jag var på väg att ge upp hoppet om kvinnornas mentala hälsa här i Sverige,tack,du har räddat min dag, jag ska älska dig tills jag dör! Ha det bra.

2008-10-16 @ 23:09:01
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Cia

Han är jättesliskig och äcklig och skulle han flirta med mig skulle jag gå hem. Ensam, och snarast möjligt. blä

2008-10-17 @ 15:16:16
URL: http://blogg.passagen.se/inte-alls-ironisk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0