Fumlig....


Jag blir så fumlig av all jäkla ångest, tappar saker och ting och går in i folk och så...
I går gick min finfina blå Orrefors skål i från 50-60 talet i tusen bitar.....så tråkigt =/
Hade två tidigare men den andra gick också sönder......

Jag vill ha en katt, det längtar jag ofta efter och enligt forskning och rön blir man ju lugnare av husdjur....
Well, synd att det inte gäller på mig bara =/
Vet ju sedan tidigare liksom.
Det enda jag kan vara är kattvakt då i så fall...
Alltid något....och jag har ju faktiskt svarat på en annons nyligen, en som ville spara min adress till senare tillfällen =)

I natt i en sjuk dröm var det en snubbe som sprutade sperma på mig så att det kom in i näsan....så jäkla äckligt!!!
Varför drömmer jag sådant för?!?
Jag vaknade och var alldeles svettig efter den drömmen...fast jag vaknar ju nästan jämt och är alldeles blöt av svett av mina mardrömmar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0