Tänd på grannen...

Ha ha!!
En het dröm om min snyggogranne i dörren mitt emot mig hade jag i natt...
Det började med att vi möttes i ett jobbsammanhang där jag skulle hjälpa några invandrare att söka jobb (?!?)
Jag ville ha hjälp vid datorn eftersom programmet bara fuckade ur hela tiden.
Vid ett långbord bredvid där jag stod satt ett gäng med människor vid datorer och en av dem råkade vara snyggogrannen.
Jag bad om hjälp men ingen ville hjälpa mig, så jag blev skitarg och gick fram till snyggogrannen och ryckte hårt tag i hans lugg och pratade agressivt med honom med mitt ansikte bara några centimeter i från hans.
Han gick tydligen i gång på det för i nästa sekund började han visserligen hjälpa mig med programmet, men satte mig i sitt knä och grabbade oblygt tag i mitt ena bröst och började svamla om att ses i kväll på ett hotell...
Jag tog bort hans hand och flyttade den till min midja i stället och försökte övertyga honom om att det inte var ok och att jag bara ville ha hjälp vid datorn ju.
Fast jag kunde ju knappast lura vare sig mig själv eller honom att jag inte gillade situationen, för jag satt ju kvar och blev ju helt svag och aständ på honom.....

Sen vaknade jag....så mer blev det inte ....he he he..
Undrar om jag kommer flina om jag möter grannen i dag ;)




Kommentarer
Postat av: Brandon Lee

Kan det vara frågan om en följetong,grannen kanske dyker upp igen? Om så,påminn honom om vikten att använda skydd,så att inte drömmen förvandlas till en mardröm med skrik och blöjbyten,man vet ju aldrig,drömmarna kan bli sanna. Ha det fint.

2008-11-16 @ 17:23:41
URL: http://deaddogdump.blogg.se/
Postat av: Catarina

Nice :) tyvärr har jag inga snyggogrannar att drömma om s

2008-11-16 @ 17:23:46
URL: http://batmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0