Unga Jocke Berg

En till råkall och huttrig dag har passerat. Huuuh!
Såg förresten en snubbe som kom cyklandes i shorts och T-shirt  vid 23-tiden här om kvällen när det var 6 grader varmt!!!!
Ehe ja....folk alltså!
Sitter här och försöker fly bort så mycket från alla tunga känslor och tankar med Kent strömmandes ur högtalarna...
De matchar min sinnestämmning rätt bra ska jag säga.
Har först plöjt igenom lite låtar de gjorde långt tillbaka i tiden när deras namn var Jones & giftet och sedan Havsänglar för att sedan glida över till deras B-sidor och nu till plattan Isola.

Jocke berg
låter så ung och söt på rösten där i början av deras musikhistoria, nästan så att jag blir lite kär ; )
men så var han ju riktigt ung då också.....
Marcus Mustonen bor förresten i närheten av mig, tyvärr har jag inte lyckats lokalisera exakt var han bor än...
Har i allafall mött honom i videobutiken ett par hundra meter i från där jag bor, på Ica ett par gånger och sett när han har kommit cyklandes ett antal gånger faktiskt = )
Tyckte han var skitfin för si sådär 10-15 år sedan ungefär....han var verkligen jättesöt då!

image51
Marcus Mustonen längst till höger

Ska väl äta något snart
, helst inte allt för onyttigt eftersom jag åt typ bara crap och kände mig riktigt snuskäcklig av all glass, choklad, ost och grejer jag åt i går = (
Sedan ska jag kolla in filmen Confessions of a dangerous mind som jag hoppas är bra.
Vad gör ni i kväll då?
Ha en så nice kväll!






Kommentarer
Postat av: lakritz

ja visst är den underbar.... Börjar ofta grina när jag lyssnar på den =P

Ja jag har fullt upp med att få ordning på mina låtar... Vill nog inte lägga ut dem i bloggen för jag är lite rädd att någon skulle kopiera, men ska nog skaffa ett konto på allears så småningom! =)

2008-05-17 @ 20:23:09
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0