Syns det inte så finns det inte

image153
Bild jag tog förra våren

Det här har hitills varit en ok dag utan huvudvärk och dödströtthet trots att mina käkar var jätteonda och stela efter nattens tandpressande fast jag har bettskena, hoppas nu bara dagen fortsätter ok nu också!
Har i allafall varit ute i skogen och struttat runt i ganska hög takt i grönskan och sedan duschat och sockerpeelat benen....
Veeeery veeery bra gjort av mig det där med  peelingen eftersom jag bara kommer mig för det max en gång i månaden.
Jag är lite så där att det som inte syns särskilt det är jag dålig på att ta hand om både vad det gäller min kropp och andra saker som städningen av min lägenhet.
Syns det inte så finns det liksom inte! ; )
Eheh....inte alltid så bra.....
Hur är ni själva på den fronten?









Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mina fötter syns inte, i alla fall inte på vintern... Jag försöker bättra mig. Öva lite inför sommarsäsongen. :)

2008-05-02 @ 00:14:35
URL: http://redseal.blogg.se/
Postat av: victoria

Haha! Oj, kul fråga. Hm... jag är dålig på sådant som man bör göra varje dag. Oftast gör jag det precis som alla andra, men det blir en pers liksom. Vanor har jag alltså väldigt svårt för.

2008-05-02 @ 00:23:30
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: lakritz

Jag kan nog också vara en slarvmaja med sånt ibland ;) Vad fin din sida är förresten!! har inte varit inne här på ett tag... Har öppnat min blogg igen nu så om du vill svara går det bra att göra det där igen =) kram

2008-05-02 @ 03:31:44
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0