Godisful

image38

Jag har precis kommit ur en riktig skitperiod med mängder av godisfrosseri (mest choklad) eftersom jag bara inte stått ut som så många gånger förr och måste ta till något för att stå ut.
Jäkla vad ful man blir av att äta en massa godis, då syftar jag inte på att man kan gå upp i vikt och sådant som jag ändå har turen att slippa rätt väl med tanke på hur mycket skit jag stoppar/stoppat i min kropp under årens lopp.
Det jag syftar på är synen som mött mig i badrumsspegeln på morgnarna.
Svullen runt ögonen och med en allmänt sjuk ansiktston i  hela ansiktet på ett sätt som jag aldrig är när jag käkar vettigare.
Huuh!
Skönt att det inte är så nu när jag kommit tillbaka i vettigare banor igen i allafall...(inte godisfritt alltså, choklad äter jag varje dag)
Jag är väl knappast ensam om att uppleva det här va?

Trackback
RSS 2.0