Fixa fina fötter

 
Övrigt
Tänkte egentligen gå ut nu.....
eller jag ska gå ut snart i mina nya skor med mina stackars torra spruckna hälar som i allafall är lite finare och mjukare efter lite pyssel...
Fötter ja, de brukar inte vara så himla fina den här tiden på året om man inte är en sådan som orkar pyssla en del med dem eller har turen att ha lättskötta fötter, vilket inte gäller mig alls tyvärr...
Nu är det dags att pyssla om fötterna inför sommar, sandaler och öppna skor hör ni!!
Med regelbundna fotbad, lite filande (räcker ju med bad och filande en gång i veckan dessutom) och en fotkräm kommer man långt.

Jag tycker där emot att det där med fotkrämer inte är ett så lätt kapitel, de som är bra brukar vara så kladdiga och feta att man inte kan gå på fötterna på minst en timma innan de har gått in och de andra fotkrämerna brukar inte tjäna sitt syfte särskilt bra eftersom de inte är tillräckligt feta.....
Nu undrar jag om ni läsare där ute har något bra tips på en riktigt bra fotkräm som går snabbt in i huden och helst är så naturlig som möjligt?

Om inte, berätta bara vad ni använder för bra  till era fossingar vet ja!






Kommentarer
Postat av: lakritz

Tack så mycket!! =) Sällan jag sminkar mig så mycket, men ibland kan det vara skoj!
Jo men visst är det så... Kan bli lite deppad efter andra typer av "lyckliga" filmer också för den delen. Där allt bara är frid och fröjd!
Jo men jag gillade färgerna i din blogg =) Mycket tjusigt!
Angående fotkräm så använder jag den från oliv-serien på åhlens... Tycker jättemycket om den, men lite kladdig är den nog tyvärr =/

2008-05-02 @ 15:08:21
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0