Utvärdering Dr Hauschkas rengöringsmjölk

Jag testade bara rengöringsmjölken två kvällar i rad trots att man ska hålla ut en vecka innan det sägs bli bättre...
well.....min hud mådde banne mig inte bra av rengöringen, tror mycket att det berodde på alkoholen i produkten.
Huden blev torr, fnasig och inte alls rolig.
Med andra ord tur att jag bara köpte en provförpackning för 15kr....

Nu har jag övergått till att tvätta ansiktet med olivolja i stället.

Gör så här:

Ta lite olivolja i handen som du sedan masserar in i hela ansiktet och sedan tvättar av med en tvättlapp/tygbit med varmt vatten och sist sköljer med lite ljummet vatten.
Avsluta alltid med kallt vatten.

Huden både känns och ser mycket bättre ut nu = )


image76
Nej, det är inte jag .....om någon nu trodde det........






Kommentarer
Postat av: lakritz

vatten dricker jag, men sömnen hade nog kunnat vara bättre =/ Så det är väl det kanske! Använder inga krämer heller....

2008-03-03 @ 15:09:48
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0