Topp med bar axel

Kom på en bra sak precis......
Som ni kanske vet så är det rätt inne med toppar/klänningar och liknande med bar axel på ena sidan och ärm på andra....
Något som jag tycker är skitsnyggt!

Jag har ju faktiskt en riktigt snyggt fynd i från Myrorna i äkta siden i sådan modell som jag köpte för ett par år sedan, det dumma är det aldrig har blivit av att jag använt plagget, nu ska det bli ändring på det minsann! = )
Ja, i allafall när det blir lite varmare.....

image87
Det blidde taskig bildkvalite´, men ni ser väl vad jag menar i allafall....

Kommentarer
Postat av: nathalie

Man kan ju hoppas. Gäller väl att leva så sunt som möjligt nu (även om träning ibland är jobbigt).
Snygg top förresten, brukar inte gilla såna toppar egentligen men den såg fin ut :)

2008-03-11 @ 19:52:28
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0