Något sjukt...

Det går bra med choklad/godisransoneringen om man menar att det går bra med att jag har varit svinrastlös och tänkt på godis hela eftermiddagen då....

Faktiskt har jag lite av chokladen kvar.........men det beror på att det inte är lika gott att äta mörk choklad i större mängder och så hatar min mage det dessutom.

En sak som är sjuk tycker jag, är att jag tål mjölkchoklad, bullar och annat onyttigt rätt ok utan att min mage hatar mig.
Där emot tål jag knappt alls att käka frukt, så att ersätta godis med frukt för att vara lite nyttigare i bland är ju liksom ingen bra lösning.

Jag hatar min känsliga dumma mage, känns som om det inte finns någonting med mig knappt som inte är överkänsligt  = (
Det skulle väl i så fall vara att jag trots allt inte har några allergier då, konstigt nog!


♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Har något sjukt i kroppen i dag, först trodde jag "bara" att det var nattens tandpressande, mardrömmar och sådant vanligt som gjorde att jag vaknade upp och hade en nackvärk/stelhet som om jag vore fast i ett skruvstäd och mådde allmänt sunk.
Men men...ju längre dagen har gått så har nackeländet blivit lite bättre och ersatts av huvudvärk, frysningar/värmevallningar och sveda på tungan/halsen och dålig ork....

Så, det har varit en lugn dag mest inomhus med Friggs Echinaceabrustablett, honung, The på laktitspulver, grönt the och sådant som är bra för att stärka immunförsvaret.
 
Har lyssnat på en massa på låtar som jag inte kan få nog av just nu, dessa bland annat:

♥  Killer ( Stakka bo )
♥  Apologizes ( One republic feat Timberland )
♥  No one ( Alicia Keys )
♥  Våga vara rädd ( Kent )


I kväll blir det givetvis Nip/Tuc och om jag orkar ska jag göra himmelskt goda rödbetsbiffar med massor av kryddpeppar i , jasmineris och supergod sås till....


 
Trackback
RSS 2.0