Gudagoda Macadamianötter

Har äntligen Photoshop på svenska nu och dessutom är det den nyaste upplagan =)
Var över hos brorsan i förmiddags och fick det installerat.
Nu gäller det "bara" att lära mig det också ; )
Ehee ja......det lär nog ta sin tid, men framför allt tålamod.....öj öj öj vad mitt tålamod kan vara dåligt!

Brorsan visade mig förresten en andningsövning som ska lugna ner, tror det var i från Buddistisk yoga?!?
Kom precis på att han glömde att skriva ner hur man gjorde till mig, när jag har fått instruktionerna nerskrivna ska jag dela med mig här för jag är säker på att det är fler än jag som behöver coola ner sig.

Fick förresten tre burkar med jättegoda Macadamianötter av brorsan i från hans Hawaiiresa, gudagoda har de som jag hitills ätit varit!
De chokladdragerade åt jag upp på några sekunder typ ; )
Öppnade en ny burk i kväll med vitlök och löksmak, smakade som sourcreme/onion-chips ungefär fast godare = )
Hoppas hoppas verkligen att de kan gå att hitta i Sverige någon stans och då inte kosta skjortan!
Macadamianötter är ju så svinigt dyra i Sverige.
Är det kanske någon som har sett till märket på Macadamianötterna här nedan i Sverige?!?
Hojta till i så fall snälla!

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0