Dagens höjdpunkter


image82

Det här sammanfattar höjdpunkterna av denna dag....
Kollade för andra gången på Ulf Malmros "Tjenare Kungen" och glömde för stunden bort att jag var sjuk och satt bara och log och myste i fulla drag i stället = )
En härlig ,varm ,glad musikfilm i 80-talsmiljö är det om ni inte vet...
Har ni också sett den?!? Vad tyckte ni i så fall?

Sen blidde det choklad som vanligt typ, är just nu väldigt såld på Marabous nya Premium Milk Almond.....
Yummi Yummi!

Skulle behöva passa på att ta itu med en del saker
som bara ligger och väntar och stressar på mig nu när jag ändå bara är hemma och skräpar i min sjuklighet.

Detta till exempel:

♥  Kolla om jag kan fixa min upfuckade symaskin som tråden bara går av på hela tiden, så att jag kan laga kläder.

♥  Lära mig lite Photoshop via programmet jag fått av brorsan, så att jag göra bloggen lite personligare

♥  Maila 2-3 personer som jag borde ha mailat för allt för läääääääänge sedan (här snackar vi halvår-år!)

♥  Sätta in räkningar och sådant som ligger och skräpar i pärmar.

Ja sådant, säkert en massa annat som jag inte kommer på nu också.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0