Inte vad jag tänkt

Den här bloggen har inte blivit vad jag hade tänkt mig att den skulle bli...
Det vill säga en blogg där jag tar mig framåt ut ur mitt skitliv på olika sätt och vis och tipsar om små saker som hjälpt mig nå framsteg....
Hmm....finns ju liksom inget sådant att nämna, trampar ju liksom bara runt på samma skitställe som jag har gjort i åratal eller ramlar neråt....
*Suck*
Lite mera hälsotips hade jag nog tänkt mig med...
Lite naturlig hudvård har det i allafall blivit...
Well.....vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, har ju bara blivit mindre och mindre skrivande av på sistone dessutom....

To be continued........

Kommentarer
Postat av: victoria

Ah I see, I see... jag har också lite bloggtorka. Eller snarare så att mina inlägg saknar mening och liv och jag vet inte i vilken riktning jag ska driva den längre. Funderar på att börja blogga på devote.se istället, men det skulle kunna förstöra hela grejen med min blogg.



Hm. Hoppas du planerar fortsätta!



Jag har kommit på det att man ju faktiskt inte behöver vara såå aktiv. :P

2008-06-29 @ 23:34:32
URL: http://svartvitlila.blogg.se/
Postat av: Cecilia

När jag mådde dåligt hade jag en annan blogg, och där skrev jag en massa funderingar och minnen typ, som sabbade för mig hela tiden. Det var nog en ganska "bra" blogg, för jag hade många besökare och jag vann en ballongresa, men eftersom jag skrev den för min egen skull avslutade jag den när jag mådde bra igen. :)

2008-06-30 @ 20:00:25
URL: http://redseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0