Går mig på nerverna

Usch vad A går mig på nerverna nu förtiden.
Jag känner mig irriterad och störd på honom typ hela tiden nu till den grad att det börjat märkas utåt mot honom också till och med...
Ja, jag märker ord och sådant otrevligt som gör att jag känner mig jättvidrig.
Fast mest vidrig känner jag mig ju på grund av allt dåligt jag tänker om honom, tänk om han visste liksom.....

Nä, det är ALDRIG bra att bara ha en vän att umgås med.....förr eller senare blir det för enformigt, förutsägbart och irriterande.....ja, helt enkelt inte särskilt givande alls.
Det är ju verkligen inte första gången jag bara har en vän i taget så här, så jag vet ju vad jag talar om.

Vi snackade om att ses i dag, men nä.....jag pallar inte det.....vill inte........
Umgås till och med hellre med mig själv i stället, vilket inte är något särskilt roande umgänge med alla negativa tankar som far runt runt i evighetskaruseller.

I morgon ska jag i allafall åter till terapeuten, har inte träffat henne på en månad nu eftersom hon har haft semester....
Känns bra att träffa henne igen nu, behövs....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0