TobleroneNyhet

Jag upptäckte en ny smarrig Toblerone i går som jag givetvis inte kunde motstå ;)
Var på Ikea en kortis och hittade den här nya med frukt & nöt för en tia =)
Nice och intressant konsistens hade den och gjorde orginalTobleronen ett snäpp godare.
Mums!
Ett plus för att förpackningen blivit snyggare också! =)



Som sagt kunde inte motså den här, men i övrigt har jag minskat riktigt mycket på min choklad/godiskonsumtion de sista två veckorna faktiskt!
Känner mig stolt och det med rätta =)
Vissa dagar har jag bara ätit lite mörk 70 procentig choklad.
Mitt mål är att bara äta lite 70 procentig choklad (eller högre kakaohalt) på vardagarna och sedan äta mer vad jag vill som lördagsgodis.
Det kanske tar sin lilla tid att uppnå det målet, men det får det ta.
Konstigt nog har det inte alls varit så svårt som jag trodde att det skulle bli, ja förutom vissa dagar då...
Känns ju helt klart lättare att fortsätta på det här spåret med den erfarenheten...

Näpp, nu ska jag cykla iväg till Tanto och lämna över nyckel till min utelåsta syrra.
Ta hand om er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0