Peace love nature baby!



Eftersom jag tyvärr har superkänslig hud
så kan jag inte längre använda rosenseriens ansiktskräm för just känslig hud längre =/
Den var toppen så länge det varade, men jag gissar på att det är rosenoljan jag reagerar på i krämen eftersom den luktar rätt mycket av den...
Vääääldigt synd, för Rosenseriens produkter är verkligen jättebra och med fina naturliga ingredienser.
Nu har jag hur som helst bytt till ett märke som för mig är nytt, nämligen Nature girl.
Ansiktskrämen som jag håller i på bilden här ovan med det sköna namnet: Peace  love nature baby är speciellt för jättekänslig hud och helt fri från parfym eller eteriska oljor.
Just den krämen ska man kanske undvika om man har problem med finnar eftersom den är en aning fet för det.

Nature Girl är ekologisk hudvård från Kalifornien som till exempel arbetar mycket med vildplockade växter.
Dessa produkter har rönt en enorm framgång och uppmärksamhet ända sedan starten 2003, driven av en våg av kvinnliga Hollywodstjärnor som blivit fans.
Produkterna finns i en mängd varianter - alla med lekfulla namn som hudkrämen "Flower Power", duschkrämen "Nature Groupie" och ansiktskrämen "Peace Love Nature Baby".
Finns t.e.x att köpa i butiken Sundløf organic skincare på Linne´gatan i Stockholm eller via deras nätshop på adressen nedan:
http://www.sundloef.com




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0