Katastroftankar =/

Jag tror att jag har hjärnhinneinflamation bara för att jag haft sådan olidlig huvudvärk och yrsel i flera dagar nu...
Sen på kvällen runt 18-tiden lättar huvudvärken och jag kan äntligen röra mig ut ur lägenheten ut ur ensamheten ut bland folk och blir åter igen påmind om hur det är att inte ha huvudvärk jämt, för jag minns verkligen inte hur det är att leva utan den när jag går runt i detta.
Då kan jag tack och lov släppa det där med hjärnhinneinflamation i allafall, för man kan ju knappast bli bättre framåt kvällen då?!?
Nä, det är jag och mina katastroftankar "bara"....
Katastroftankarna som gör mig vettskrämd och gråtfärdig...
Så liten blir jag =/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0