Surprise


Känns verkligen skönt att jag plockade och röjde undan en hel del i min lägenhet i går.

Jag är rätt säker på att jag skulle blivit halvt galen på röran i dag annars.


Mår nämligen helskunkigt, blodbadsveckan började nämligen i dag lagom till att jag skulle till min Försäkringskassehandläggare och allt =(

Blödde redan på vägen dit igenom byxorna....kände mig med andra ord inte särskilt fräsch!

Förutom att jag känner mig yr och har skitont i mitt ena ben och knä och mår illa då....


Än vrider jag mig inte i magplågor i alla fall, alltid något.

Hoppas bara att jag får slippa det den här gången.


Surprise!

Jag fick faktiskt ett terminskort på Friskis & Svettis via Försäkringskassan =)

Det gick hur lätt som en plätt!

Jag som inte trodde att det gick, trodde bara man kunde få gå kurser inom studieförbunden och så....

Nu gäller det att pallra mig dit också.

Inte i dag, men i morgon om jag inte känner mig för mensäckelplågad....


Det var rätt jobbigt hos Försäkringskassan, men däremot hade jag ingen särskild ångest innan eftersom jag var så upptagen med att ha ont i mitt ben och det att jag inte kunde tänka på mycket annat.

Med andra ord förde det onda i alla fall med sig något gott ; )

Eftersom det var sista gången jag träffade tanten i dag fick jag separationsångest när det gick mot sitt slut och gråtfärdig när jag kom ut där ifrån.

Vad är man för en sjuk jäkel om man till och med känner separationsångest ang sin Försäkringskassehandläggare?!?

Ja, jag är ju sjukskriven så..................................





Nä, nu ska jag dricka mitt Ingefärste!

Ingefära är värmande, bra mot smärta, illamående och inflammationer b.l.a.




                                            image39

                                                               Färsk Ingefära



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0