Ruggig fransk film

I går såg jag och min vän "A" en fransk film.

Jag blev så himla berörd av den.

Riktigt illa berörd.

Så illa att jag inte ville se mer efter ett tag knappt.

Den handlade om en pojke i 12-års åldern och förhållandet mellan han och hans mamma främst.
En mamma som förnedrar och förtrycker sin son och helst vill ha honom helt för sig själv.
Ja, det är verkligen hemskt synd om sonen och morsan är verkligen störd.
Riktigt bra skådespelare dessutom.

Filmen heter på svenska : Min son






                                                                   image38


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för ditt besök hos mig.Ja man blir verkligen upprörd över hur det går till ibland inom sjukvård och sånt!Ibland får man höra saker som är helt sjukt och inte har något vett eller sans alls!Önskar dig en bra forsättning på dagen!

2008-01-29 @ 14:08:23
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0