Behöver glädjas


Snart ska jag bege mig till Mediamarkt och köpa den senaste (och sista =(  säsongen av Seinfeld.
Jag behöver verkligen något att glädjas åt.
Egentligen hatar jag resvägen till Kungenskurva/Skärholmen och det....
Den känns alltid så låååååång, oerhört tråkig och som om det tar halva dagen att åka dit.
I själva verket  tar det ungefär 45 minuter hemifrån och dit och det är ju inte sååå långt tid..........eller jo förresten, ganska lång tid ju.

Resvägen får helt enkelt vara värt belöningen!

Om lite Seinfeld kan göra mig lite mindre ångestbenägen och rädda mig åtminstone liiiiite i från alla mina vidriga mardrömmar om att jag jagas av mördare, håller på att ramla ner 20 meter och slå i hjäl mig o.s.v....
Ja, då är det ju värt det!

Har ju inte världens roligaste uppgifter att ta i tu med i dag i övrigt förresten....
Ringa min Försäkringskassahandläggare och undra varför hon aldrig skickar mig de viktiga papper jag bett om två gånger de senaste veckorna.
Behöver dem NU ju!!

Måste ringa Psykiatrin också.....
Ang att jag inte får ha kvar en kontakt där och hur det nu kommer bli + få svar på hur det går ang den fleråriga kampen om min rätt till sysselsättning.

Ja, usch och fy!

                                                                                 image35
                                                                                           Seinfeldarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0