Autumn Whitehurst me love!

Autumn Whitehurst  har illustrerat dessa otroligt snygga och coola bilder.

Gud vad jag önskar att jag vore så bra, blir så avis asså!
Med mitt eget tecknande har det gått så där idag, jag har tagit tag i det,  jo då,  men så jäkla mycket eller bra blev det väl inte direkt.
Har med andra ord inget att visa än i allafall.......

  
                                                    image26        


   
                                                   image27



                                 image28



                                                       image29     



                                               image30


Vill du se fler illustrationer av Autumn Whitehurst så finns dessa och många fler här:

http://www.art-dept.com/illustration/whitehurst/index.html

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha... det har jag inte ens tänkt på själv, att det var kvinnorna som samlade under stenåldern men du har rätt:P
Ja jag undrar vad det är som inte förmår dem att slänga skräp... iaf det vi kvinnor anser vara skräp:P
Fina bilder förresten, gillar framförallt den översta!

2008-01-26 @ 20:38:02
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0