Tips på schampo och balsam....

Jag har upptäckt en relativt ny naturlig serie med schampo, balsam, tvål och sådant som jag tänkte dela med mig av nu.





Faith in  nature heter serien som går att köpa i vissa vanliga butiker, annars i Hälsokostbutiker.



Själv har jag köpt deras Balsam "Lavendel &Geranium" och schampot "Rosemary" som jag har använt i ungefär två veckor och gillar massor.

Just det här Schampot är för fett hår vilket jag lätt får och otroligt nog så behöver jag inte tvätta håret lika ofta sedan jag började använda det här schampot  =)
Ett minus till att håret känns lite torrt när det är helt nytvättat.

Balsamet gör verkligen mitt hår lent och glansigt och så luktar det precis som schampot väldigt fräscht.

Jag köpte de här i en Hälsokostbutik för ca 65kr/st vilket är ett bra pris helt klart med tanke på att det är 400ml i vardera förpackning.

Ej djurtetstat är det heller!

Kommentarer
Postat av: Lakritz

Hej hej, tack för din kommentar! =) Det var dock inte så hon sa det, för mina stämband såg jättefina ut och var inte ett dugg ansträngda! Så jag tror hon kunde se det på nått annat vis... Mycket mysko! Antagligen blir väl sångares stämband på ett visst sätt av allt sjungande kanske? Who knows! =)

2008-02-10 @ 17:22:31
URL: http://lakritz84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0