Otur, men tur...

Juhupp!

Mår inte lika kasst i dag tack och lov, har grinat en del hos terapeuten för ovanlighets skull visserligen.....

I går var planen att gå och se filmen Juno som någon slags positiv grej på kvällen för att slippa i från alla jobbiga tankar ett tag, men så var det fullbokat när jag kom dit = /
Tänkte ju inte på att det är sportlov nu!

Well....gick i allafall till bibblan precis bredvid i stället och upptäckte då att de precis skulle visa gratis film  =)
Så det blev film ändå, fast filmen Flightplan med Jodie Foster i stället..
Först var det bara jag och två punkartjejer i typ 15-års åldern, sen kom en äldre gubbe och sist en medelålders kvinna och slog sig ner....så det var lilla filmgänget = )

Filmen var väl ok, utspelades i princip bara på ett flygplan och jag har oftast lite svårt för filmer där hela filmen utspelas i samma miljö, blir lite enformigt då och om inte filmen är otroligt bra håller det sällan särskilt bra.
Men men, Jodie Foster spelade ju hur som helst väldigt bra så...

Blev dock störd på tanten som satt bredvid mig som satt och kommemnterade filmen en hel del.
Sa saker som: Shoot now! Oh no! There she is.....Shit! o.sv.....





                          image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0