Missnöjd

Jag är absolut inte nöjd över min bloggs design!
Jag önskar att jag kunde fixa, trixa och leka i Photoshop så att jag kunde få till en schysstare och personligare design och blogginlägg med för den delen.

Men, jag har inget tålamod att lära mig Photoshop på egen hand, jag får förhoppningsvis lite hjälp av brorsan fram över, ska bland annat få någon slags enkelt grundkursprogram av honom i Photoshop.
Bra bra bra säger jag och hoppas att det är så lätt att mitt lilla tålamod räcker till.

Funderar och funderar en hel del på mitt blogginnehåll också...
Jag vill nog ändå vara så anonym att ingen kan lista ut vem jag är eftersom jag lätt blir paranoid typ.
Samtidigt blir det ju lätt ointressant och trist när man inte är tillräckligt personlig om man inte har något särskilt tema på bloggen.

Funderar funderar vidare på hur jag ska få till det på bästa sätt.........................................................................................................................................................................................................




Kommentarer
Postat av: victoria

Nej, men uppsvullen hals är en sekundär konsekvens av den allergiska reaktionen på mina läppar! Hehe, vilken tur för dig, men jag tror snarare det beror på hur känslig du är. Vanligtvis är jag inte alls känslig mot krämer, har inga allergier, men tydligen så reagerade mina läppar på krämer! Så man bör vara försiktig eftersom att det är svårt för oss som inte vet exakt allt vad krämer innehåller...

Ps. Genom att vara anonym genom att inte visa bild och utge för mkt uppgifter så kan man ju också ta sig friheten att vara lite privat, om man så behagar. ;)

2008-02-24 @ 21:41:34
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Lakritz

Ja det där är verkligen helt sjukt... Vem som helst kan liksom bli lärare eller terapeut eller vad det nu kan vara, bara man har bra betyg. Den emotionella intelligensen räknas tydligen inte. Helt förjävligt att så elaka människor får ha sådana viktiga jobb. Inte undra på att världen ser ut som den gör.

2008-02-25 @ 02:35:38
URL: http://lakritz84.blogg.se
Postat av: Anonym

Yes jag har sett den och den är skitbra! verkligen en otroligt söt film... Tycker absolut du ska se den =)

2008-02-25 @ 20:03:46
URL: http://lakritz84.blogg.se
Postat av: nathalie

Alltså photoshop är inte så svårt (säger jag som inte är speciellt duktig på det). Det gäller att experimentera lite :P
Hmm ja, jag har tänkt på det där med psykologer och KBT:are mycket. Medecin också. Deppressioner och social fobi, ångest och paranoia går lätt in i varandra. Min far dog för ca 1 1/2 år sedan, vilket jag inte accepterat ännu riktigt. Låter dumt. Social fobi är också ett ständigt återkommande problem, som tar mycket energi. Men men.

Du har rätt i att det gäller att hitta rätt nyans. Vad gillar du för färger i klädväg? :)

2008-02-25 @ 21:30:06
URL: http://battleflower.blogg.se
Postat av: nathalie

Förresten också när det gäller film, vad gillar du för filmer?

2008-02-25 @ 21:30:54
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0