En skotsk spanare

Nu är jag ingen killmagnet längre bara så där plötsligt!

?????

Eller räknas den här händelsen som hände tidigare i dag?

Jo, jag stod och väntade på bussen och så kom ett gående par med sin hund förbi, hunden blir intresserad av mig och drar i kopplet, sedan drar hussen i hunden för att gå vidare, men hunden drar i kopplet och vänder sig om mot mig igen, sedan fortsätter de gå , men hunden vänder på huvudet en himla massa gånger och drar i kopplet för att komma närmare mig.

=)

Ursöt hund var det i allafall, men det räknas väl inte som killmagnet va?!?  ; )
Vet ju förresten inte ens om det var en hane......
Det var i allafall en sådan här vit skottsk terrier.

                                                  image59

Djur brukar förresten gilla mig, det är inte ovanligt att ägaren till någon hund eller katt blir förvånad när deras djur hälsar på mig, blir klappade o.sv.
De brukar berätta att de är aldrig gör så annars eftersom de är så skygga, rädda av sig eller liknande..
Känns helt klart smickrande.
Jag tror att många djur är väldigt bra på att bedöma människor och med tanke på det så kan jag ju inte vara en helond människa precis.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hehe tack så mycket:) Jo jag förstår vad du menar. Jag har väl kanske några jag inspireras av... men mest kända personer ;P Och kanske familjemedlemmar då.

Alltså jag har varit hos sammanlagt 4 st olika kuratorer/psykologer varav en var kognitiv beteendeterapeut. Måste säga att KBT:n fungerade bäst då jag också har social fobi. Men jag slutade gå hos honom eftersom jag flyttade. Nu vet jag inte riktigt vad jag känner att jag behöver. Dessutom kostar det pengar (vilket kanske är en lam ursäkt för att inte träffa någon som eventuellt kan hjälpa en).
Tiden hjälper såklart inte för alla. Nu känner jag ju inte dig och vet inte vad du har "i bagaget" så att säga. Men jag hoppas att medecin o terapi hjälper! Kan alltid vara skönt att prata lite med andra också.

2008-02-21 @ 09:29:16
URL: http://battleflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0