Don´t jump...

Jag har nyss varit ute och strosat i det fina vårvädret ...
I dag som alla andra gånger jag gått över Årstabron så kunde jag inte låta bli att hänga upp mig på en text någon skrivit bredvid broräcket....
Don´t jump står det och jag tänker alltid att det snarare skulle kunna trigga någon att verkligen hoppa i stället.



image70
Ja ni ser själva, Don´t jump.......





Sedan gick jag vidare mot Hornstull och tittade upp bland trädkronorna och den klarblå himlen i den lilla parken innan avgaserna och bullret tar över på Hornsgatan......


image71





Glömde, gick ju förbi Tantos lilla strandkant också
...............


image72

Skulle ju faktisk kunna ha varit en sommarbild....blir banne mig badsugen ; ) 
 
På tal om bad och sommar.....i morgon åker brorsan till Hawaii, det låter väl rätt läskande va?!?
När jag var liten var mitt drömresemål absolut Hawaii, det blev en hel del lek med mina två Hawaiibarbiedockor kan jag lova, ja, de andra barbiedockorna fick ju också vara med så klart  = )
Nu för tiden har jag nog egentligen inga särskilda drömresemål, men nog låter det nice med Hawaii så klart!
Har du något drömresemål? Berätta gärna varför just det stället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0