25 år och naturbegåvning =)


Jag har provat på en "kurs" i silversmide ett par gånger de sista två veckorna...

Läraren tycker att jag är en naturbegåvning med sågen, hon berättade att folk brukar ha problem med det i början...
Jag en naturbegåvning yes! =)
Jag ska fortsätta efter jul, så nu har jag äntligen något litet att göra =)

Hon trodde för övrigt att jag var 25 år, känns himla bra eftersom hon är 31, alltså bara ett år äldre än mig.
Hade det varit en tant eller gubbe som trott det hade jag inte tagit det lika mycket på allvar eftersom äldre människor har svårare att bedöma sådant.
Det finns inget bättre än folk som är yngre eller i liknande ålder som tror att man är yngre eftersom man ser yngre ut =)
Mmm....

Det är lustigt det där med ålder förresten,
jag såg äldre ut när jag var typ 23 än vad jag ser ut nu.
Då fick jag höra av folk i bland att de trodde jag var typ 30 i stället!
Inte kul då, inte kul alls!
En gång frågade min syrras polare vem som var äldst av mig och syrran till och med, min syrra är 9 år äldre än mig!!!

Well well.....

Kommentarer
Postat av: Catarina

Silversmide låter ju jättekul o att få en sån komplimang kan ju göra en hel dag solig :)

2009-01-01 @ 19:07:51
URL: http://batmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0