Cool Down-piller

Det går inte utan något att ta i jul............ piller alltså!
Går sönder av ångest och stress annars......
Är som sagt nog som det är redan och då är jag ändå mestadels ensam....
Bara en dusch, en snabb cykeltur eller en tvättid gör mig så jäkla uppsnurrad att jag får andnöd, tryck över bröstet och vidrig ångest resten av dagen...
Det är helt himla sanslöst, helt sjukt men sant!
Jag tänker i allafall ge ett hälsokostpreparat en chans.

Cool down heter tabletterna och innehåller Theanin ett avslappnande ämne som finns i grönt te , men i mycket mindre mängd.
Har ingen större tro på det, men vill samtidigt slippa ta Benzodiazipiner i onöden, beroenderisk och en massa skit ju!
Hoppas hoppas att de funkar!
Någon som har provat????





Kommentarer
Postat av: Jenny

Funkade dom?

2008-12-29 @ 11:40:30
Postat av: Tankar...

Jenny, nu kan man inte läsa din blogg...grejar du med den kanske?!?



CoolDownpillrena tyckte jag faktiskt funka de få tillfällen jag tog dem, varav en gång var när jag hade megaångest, andnöd, tryck över bröstet och så...försvann på ca en timme (hade det varit som det brukar hade det varit kvar resterande delen av dagen, typ 10 timmar alltså)

Synd bara att pillrena är så dyra, 15 kapslar för 159kr (normalpris ligger runt 189 spänn)

2009-01-02 @ 11:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0