The Science of sleep



Såg filmen The Science of Sleep i går kväll och hade inga förväntningar alls på den....
Eller ja, jo att den inte skulle vara särskilt bra..
Lånade den gratis på bibblan och chansade i allafall.
Mest för att det är samma snubbe som har regisserat  Eternal sunshine of the spotless mind, en film jag tycker är himla skön.
The Sciense of Sleep var som väntat inte alls lika bra eller skön även om den hade sina bra stunder och var fantasifull.
Ok film på sätt och vis, men jag kunde nog lika gärna ha klarat mig utan.

Gael García Bernal var i allafall rätt fin att titta på...eller vad tycker ni om honom på bilderna nedan?
Den översta bilden tycker jag är skitfin!







Kommentarer
Postat av: Cecilia

Inte alls fel att vila ögonen på... ;)

2008-08-26 @ 12:59:24
URL: http://redseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0