Tillbaka

Hej där! Nu är jag tillbaka här....
Kom visserligen tillbaka till huvudstaden och datorn i söndags kväll, men har knappt inte haft någon ork i vare sig skalle eller kropp sedan dess.....
Har dessutom haft huvudvärk i nästan en vecka nu och har det fortfarande = (
Det tar alltid på krafterna att hälsa på farsan, morsan och styvfarsan, men den här gången hade jag inte väntat mig att det skulle påverka mig så här mycket eftersom jag inte var där lika länge som jag brukar....
Som vanligt fanns det mycket att bli irriterad, arg och över huvudtaget väldigt känslomässigt berörd av....väldigt jobbigt faktiskt eftersom min farsa är i stort sett omöjlig att föra en diskussion med/ reda ut saker och ting med, mest tiger han bara i stället och jag blir så jäkla förbannad,f rustrerad och förolämpad av det.
Dessutom stressar han mig skitmycket med både det ena och det andra....

Morsan har visst åkt ambulans flera gånger efter jul  (första gången var på julafton) för hjärtproblem/jättehögt blodtryck och andnöd, inget hon har berättat om tidigare över huvudtaget.
Klart jag blir orolig...
Som det är nu orkar hon så lite att hon måste ta något piller för hjärtat innan hon ska göra en så lite grej som att gå till affären 150 meter bort och sedan dessutom vila utanför och ta en till tablett innan hon går hem igen.
Det tar henne en timma fram och tillbaka dessutom....
Usch och fy, känns ju som om hon kan dö när som helst liksom....

well....det var lite om det....







Kommentarer
Postat av: victoria

Ja, vad säger man... du är inte den enda som har komplicerade förhållanden till familjemedlemmar, eller "familjemedlemmar". :/!

2008-05-02 @ 00:20:37
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0