The Tracey fragments dissas

image134

Såg fram emot att slappa framför en film här om kvällen och valde denna film: The Tracy fragments med sköna Ellen Page i huvudrollen....
Det är väldigt ovanligt att jag inte ser klart en film, men i det här fallet gick det bara inte.
Jag gav filmen 33 minuter, sedan orkade jag inte med den längre...
Varför? Jo, filmen gav mig huvudvärk, fokuseringsproblem och gjorde mig allmänt stressad eftersom varje klipp var uppbyggt på så sätt att allting hela tiden visades i små rutor där allting hände samtidigt....(som exemplet här nedan)
Går ju inte att följa med i allting då, hur sjutton ska man välja vad man ska titta på?!?
Om det hade varit så ibland hade det gått an, men en hel film....No no!
En film jag inte rekommenderar..



image135





Kommentarer
Postat av: Sohlberg

hehe oki ska inte kika pà den dà ;P
ha en bra tisdag!!

2008-04-15 @ 10:51:04
URL: http://www.rockinroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0