Mitt första vårtecken

Det är väl nu de flesta tycker att våren börjar, när vädret blir soligare och träden börjar slå ut och snart sprakar av grönska.....
Eller?
För mig är nog det första riktiga vårtecknet när den spinkiga gubben på över 90 bast i huset mitt emot solar helnäck på balkongen för första gången på året ; )
I år var det redan i början av mars och det var bara 4 plusgrader ute....men solen sken ju...
Vem slår det?

Jag tycker annars det är väl tidigt med halvnakna människor på balkongerna nu.....
Det är lite som att folk måste sätta sig på balkongerna i evigheter så fort solen värmer en aning på våren, det verkar inte spela någon roll om det bara är 8 grader ute.
Jag är inte alls sådan, känns mest konstigt med alla människor som ploppar upp över allt tycker jag.
Nyss såg jag en annan granngubbe i bar överkropp och gitarren i högsta hugg på balkongen och sin coola vita papegoja tittandes ut i genom fönstret = )
En trevligare syn än den nakna gubben helt klart.

 image150  
En annan papegoja, dessutom sötare....

Kommentarer
Postat av: victoria

90 bast och solar näck *uuuuuääähaaghh* du ger mig otrevliga syner! Nej då. :S Stackass gybbe.

DU. Du är utmanad. Se min blogg.

2008-04-22 @ 19:47:55
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0