Hårvax från Sante naturkosmetik

Vaknade i morse med en frisyr som minst sagt inte var lika fin som i går när jag klippte mig...
Såg katastrofartat ut nu faktiskt.... = (
Tror faktiskt inte att frissan var så vidare skicklig.....fast å´ andra sidan har jag ju inte det lättaste håret att jobba med eftersom jag har fina hårstrån men väldigt mycket hår...
Är väl egentligen som gjort för en frisyr med volym eftersom det blir så av sig självt....
Nu måste jag verkligen ösa på en hel del vax och så för att få håret att ligga något som när som jag vill ha det..
Jag som egentligen vill slippa allt vad stylingprodukter heter...* sucka*

Har i allafall glott runt en del på nätet efter någon naturlig stylingprodukt och hittade detta hårvax i från Sante naturkosmetik som jag köpte i en hälsokostaffär....

image129
Luktar jättegott coccos av coccosoljan som den bland annat innehåller = )



Kommentarer
Postat av: victoria

Tack för din finfina kommentar! Å, jag gillar coccosdoftande produkter! Men hur klippte du håret då? Det brukar ta ett tag innan man får flyt. ;)

2008-04-09 @ 23:18:58
URL: http://svartvitlila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0